Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Οταν η τρέλα πάει στην Ευελπίδων..

Πολίτες κάθε ηλικίας περνούν κάθε μέρα την πόρτα του εισαγγελέα Ακροάσεων υποβάλλοντας αιτήσεις ή εξομο­λογούνται προβλήματα, αγωνίες, φόβους και φοβίες, προσδοκώντας πολλές φορές όχι τόσο στη λύση όσο στην... εκτόνωση «E» 13/2

Λένε ότι η «τρέλα δεν πάει στα βουνά»,
ίσως επειδή έχει βρει τον...
δρόμο της στα δικαστήρια της Ευελπίδων!

Το αγαπημένο της... στέκι είναι το γραφείο του εισαγγελέα Ακροάσεων, το οποίο μετατρέπεται καθημερινά σε ένα απέραντο ψυχ...αναλυτήριο.
Πολίτες κάθε ηλικίας διαβαίνουν καθημερινά την πόρτα του εισαγγελικού γραφείου, που είναι γνωστό και ως γραφείο... Παραπόνων, και εκεί εξομολογούνται προβλήματα, αγωνίες, φόβους και φοβίες, προσδοκώντας πολλές φορές όχι τόσο στη λύση όσο στην... εκτόνωση!.
Δεκάδες αιτήσεις υποβάλλονται καθημερινά στον εισαγγελέα Υπηρεσίας, ο οποίος -εφόσον προβλέπεται στον νόμο- δίνει παραγγελία στα αρμόδια αστυνομικά τμήματα για τα περαιτέρω.
Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις παραπονούμενων όπου όχι μόνο ο εισαγγελέας αλλά και ο... θεός σηκώνει τα χέρια ψηλά! Η Δικαιοσύνη τις χαρακτηρίζει «ανεπίδεκτες δικαστικής εκτιμήσεως», καθώς άπτονται άλλου επιστημονικού κλάδου και κυρίως της... Ψυχιατρικής.
Τέτοιου είδους υποθέσεις καταλήγουν στο αρχείο της Εισαγγελίας, καθώς πολλές από αυτές είναι όχι μόνο αποκυήματα φαντασίας, αλλά και φοβερά δυσανάγνωστες και ανορθόγραφες, αφού είναι χειρόγραφες. Το «Εθνος της Κυριακής» ανέσυρε ορισμένες από αυτές, επειδή αποτελούν μνημείο... γέλιου.
Χωρισμένες σε κατηγορίες. Εισαγγελείς που έχουν υπηρετήσει κατά καιρούς στο συγκεκριμένο γραφείο τις έχουν κατατάξει σε κατηγορίες ανάλογα με το είδος των αιτημάτων, αλλά κυρίως από το ιστορικό των υποθέσεων και τα καταγγελλόμενα σε αυτές.
Κυριαρχούν υποθέσεις... αποκαλύψεων τρομοκρατίας, καταγγελίες καταδίωξης και παρακολουθήσεων με... ηλεκτρονικά εμφυτεύματα και τσιπάκια, αποκαλύψεις για μάγια, βουντού και... σατανισμό, ιατρικά... λάθη και παραλείψεις, ενώ ζητείται η παρέμβαση του εισαγγελέα σε βάρος... ιερέων, «...για να δώσουν εξηγήσεις για τους πυροβολισμούς που ακούγονται ότι προέρχονται από τον Ιερό Ναό»...
Δεν λείπουν καταγγελίες για φανταστικές ληστείες και φθορές ακόμη και από... εξωγήινους, ενώ μεγάλο μερίδιο έχουν υποθέσεις με σεξουαλικές και ερωτικές ανησυχίες.
Αντι...τρομοκρατική προστασία από τον εισαγγελέα ζήτησε 61χρονη που ανέφερε: «Να μην ενοχληθώ ξανά από κάποιον τρομοκράτη με το όνομα Μίχος. Σας γνωρίζω ότι είμαι σε ομηρεία περίπου 5 χρόνια δύσκολα (απομονωμένη) με αρκετές απόπειρες δολοφονίας. Το ότι με εντοπίζει παντού και με ενοχλεί βασανιστικά αυτό μου δημιουργεί την υποψία ότι κάποιο τσιπάκι μού έχει τοποθετήσει στο σώμα. Παρακαλώ για τη γρήγορη λύση του προβλήματός μου».

Μακάβριο
Ζήτησε την εκταφή της αδελφής της
Μακάβριο το περιεχόμενο της αίτησης 73χρονης η οποία ζήτησε... εκταφή «της θανούσης αδελφής μου... απεβίωσε 22/10/2006, διότι πιστεύω ότι δεν είναι η ίδια μέσα στον τάφο».
Τριαντάχρονος που υπέγραψε και με το δακτυλικό του αποτύπωμα έκανε στον εισαγγελέα «δήλωση κύρους», στην οποία μεταξύ άλλων ανέφερε: «Γνωστοποιώ ότι η ιθαγένειά μου είναι ελληνική, γόνος αβασίλευτων Ελλήνων της Ηπείρου. Η ποινή, εάν διαψευσθώ, είναι η αφαίρεση κεφαλής, αφού η διάψευση γίνει με την ίδια δήλωση και την ίδια ποινή. Εάν γίνει διάψευση και σε 150 ημέρες μετά την αγγελία διαψεύσεως της Αστυνομίας δεν γίνει διάψευση, να εφαρμοστεί η ποινή του θανάτου με τον τρόπο που γράφτηκε παραπάνω».

Ακρως... προσωπικά και ευτράπελα

Με ψέκασε με σπρέι για να ασελγούν επάνω μου
63χρονος κατήγγειλε ότι δέχεται επιθέσεις στα... γεννητικά του όργανα, ενώ 49χρονος ζήτησε την παρέμβαση του εισαγγελέα επειδή «...η σύζυγός μου με ψέκαζε με σπρέι για να κοιμάμαι και να ασελγούν επάνω μου».

Δεν κοιμάμαι γιατί κάνουν σεξ πολλά άτομα
45χρονη κατήγγειλε γείτονά της επειδή, όπως αναφέρει: «...Νοικιάζει πίσω στον ακάλυπτο χώρο που έχει μια γκαρσονιέρα σε μία νοικάρισσα. Τι νύχτες πηδάνε τις μάντρες πίσω... κάνουνε σεξ πολλά άτομα και στο μαγαζί του κάνουνε σεξ με άνδρες, στο κόλπο η σύζυγος, κάνουνε φασαρίες δεν μπορώ να κοιμηθώ...».

Μου κάνουν μαύρη μαγεία και βουντού
Σε σαράντα έξι χειρόγραφες σελίδες καταγγέλθηκε... κύκλωμα μάγων, στο οποίο αποδίδονταν διάφορα δεινά, μεταξύ των οποίων και οι φωτιές στην Ηλεία. Ζητήθηκε εισαγγελική παρέμβαση, ενώ αναφερόταν μεταξύ άλλων: «...Είχαν βάλει κύκλωμα μάγων και μου έκαναν μαύρη μαγεία και βουντού. Προσπαθούν να με σκοτώσουν με τη μαγεία».

Να μου διαφημίσει ο κ. Αυτιάς τα βότανά μου
Μία από τις πιο ξεχωριστές περιπτώσεις ήταν όταν ζητήθηκε η... διαμεσολάβηση του εισαγγελέα προς τον γνωστό δημοσιογράφο Γιώργο Αυτιά για να διαφημίσει τα... βότανα του αιτούντος: «...Σας παρακαλώ να μιλήσετε στον κύριο Αυτιά να δώσει τα βότανά μου στον κόσμο. Τα κάνει δώρο ο... Για όλη την Ελλάδα. Τα έχει ανάγκη όλη η Ελλάδα».

Χωρίς λόγο με ενοχλεί η Αστυνομία
Δεν είναι λίγες οι αιτήσεις προς τον εισαγγελέα, με στόχο την Αστυνομία. Γράφει 76χρονος: «...Οπου κάτσω και όπου σταθώ με ενοχλεί η Αστυνομία χωρίς λόγο. Γι’ αυτό ζητάω να μάθω για ποιον λόγο, λοιπόν, με κυνηγάνε. Ζητώ τη βοήθειά σας».

Να δώσετε εντολή να εξετάσουν τα κόπρανά μου
Μέχρι και... μικροβιολογικές εξετάσεις ζητάνε από τον εισαγγελέα. Στην αίτηση της 50χρονης αναφέρει: «...Να δώσετε εντολή στην υπηρεσία να εξετάσει εργαστηριακά τα κόπρανά μου, για να βεβαιώσει ότι υπάρχουν σε αυτά εντελώς άπεπτες τροφές - πορτοκάλι που μόλις είχα φάει, διότι θέλω να επισυναφθεί ως αποδεικτικό μήνυσης που έχω καταθέσει».

Να έρθει ομάδα κρούσης της ΕΛ.ΑΣ. στο σπίτι μου
Στο ίδιο μήκος κύματος η αίτηση 44χρονης, που ζήτησε από τον εισαγγελέα να στείλει... ομάδα κρούσης στο σπίτι της: «Να έλθει ομάδα κρούσης να ελέγξει το σπίτι μου και το αυτοκίνητό μου, διότι παρακολουθούνται, ύστερα από έρευνα που έγινε από την Αστυνομία για πλαστά χαρτονομίσματα στα ΕΛΤΑ ΑΕ...».

Σώστε με, μου έβαλαν βόμβα μολότοφ
Θραύση κάνουν οι βόμβες... μολότοφ, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που φαντάζονται ότι τους κυνηγάνε βομβιστές και τρομοκράτες! Αναφέρεται σχετικά: «...Σας θερμοπαρακαλώ, θέλω να με σώσετε, γιατί μου βάλανε βόμβα μολότοφ. Ευτυχώς πρόλαβα έλειπα την ώρα εκείνη και δεν με ανατινάξανε... όλα αυτά τα έκανε ο νεωκόρος που είναι στον Προφήτη Ηλία...».

38χρονη ζητά... σεξουαλική βοήθεια
Δεν λείπουν περιπτώσεις όπου ο εισαγγελέας καλείται να επιλύσει ακόμη και ζητήματα... σεξουαλικού περιεχομένου: «...Να δώσετε εντολή», αναφέρει 38χρονη, «να γίνει ανάλυση του θέματός μου. Τον τελευταίο καιρό, πάνω από χρόνο, συναντώ ανθρώπους που φέρονται περιέργως, θα έλεγα ότι θέλουν να μου εκμυστηρευτούν κάτι σεξουαλικό...».

Παρέμβαση για τη γειτόνισσα και τον παντοπώλη
Την παρέμβαση του εισαγγελέα εναντίον γειτόνισσάς της ζήτησε 60χρονη, επειδή της... «έδωσε κατάρα», ενώ 83χρονος κατήγγειλε «κακή συμπεριφορά παντοπώλη»...

Στόχος και οι πολιτικοί
Ποινική δίωξη κατά Προέδρου, η Ντόρα με τα πτυχία πιλότων και ο... Μολύδωρος
Και οι πολιτικοί γίνονται στόχος καταγγελιών -τι άλλο;- για... σκάνδαλα και μίζες, ενώ τα πυρά δεν γλίτωσε ούτε και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, καθώς πολίτης ζήτησε την ποινική του δίωξη.

Στην αίτησή του ανέφερε: «...Τον κατηγορώ ότι ενέκρινε και διατήρησε εταιρεία με την επωνυμία..., η οποία ήταν πηγή φαρμακευτικών προϊόντων χωρίς άδεια. Συνεπώς βλάφτηκε η υγεία του ελληνικού λαού και εγώ, ως εργαζόμενη στην εταιρεία, λειτουργούσα παράνομα εν αγνοία μου».

Σε άλλη υπόθεση, που κατέληξε στο αρχείο ως ανεπίδεκτη δικαστικής εκτίμησης, 35χρονη κατονομάζει και εμπλέκει πολλά πρόσωπα της ΝΔ, για τα οποία, όπως αναφέρει, «έχουν ερωτική σχέση και διακινούν τα μαύρα της ΝΔ - μίζες», ενώ αντίθετα για την πρώην υπουργό Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη αναφέρθηκε με τα καλύτερα.

Μεταξύ άλλων γράφει: «...Στην αερολέσχη γνώρισα την Ντόρα, η οποία Ντόρα δούλευε από το πρωί μέχρι το βράδυ και βοηθούσε όλους τους πιλότους στα πτυχία, αλλά δυστυχώς αυτούς που βοήθησε την εκδίωξαν...».

Με φρουρούσαν μέρα - νύχτα
Σε άλλη αίτηση, ο πρώην υπουργός Δημόσιας Τάξης Βύρων Πολύδωρας αναφέρεται ως... Μολύδωρος, που «...μου έβαλε ελικόπτερο και με φρουρούσανε μέρα και νύχτα». Δεν λείπουν φυσικά και τα... μεταφυσικά φαινόμενα, για τα οποία πρέπει να παρέμβει ο εισαγγελέας! Αναφέρει αίτηση: «...Να γίνει έλεγχος σε περίεργα γεγονότα που συμβαίνουν στην οικία μου (περίπου ενάμιση χρόνο), όπως ξαφνικό άνοιγμα (κουδούνισμα) κινητού τηλεφώνου, ενώ είναι κλειστό. Ανοιγμα βρύσης (λίγο), ενώ είναι κλειστή. Τρεμόπαιγμα γλόμπων (έχουν καεί επανειλημμένα λάμπες).
Λογάριθμοι της TV, αλλαγή ήχου ή κλείσιμο της TV. Ηχοι τσικ τσακ σε λείες επιφάνειες, όπως καθρέπτες - τζάμια, έπιπλα. Και πολλά άλλα περίεργα, που δεν φτάνει ο χώρος της σελίδας να τα αναφέρω».

*από την εφημ. "ΕΘΝΟΣ" της ΜΑΙΡΗΣ ΜΠΕΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου