Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Ατάκες γάμου που έγραψαν ιστορία



Και έχουν την πλάκα τους

Γνωριμία

«"Η γυναίκα μου κι εγώ ζούσαμε ευτυχισμένοι για 25 ολόκληρα χρόνια.

Μετά γνωριστήκαμε...»



Απιστία

«Όταν ένας άνδρας σου κλέβει τη γυναίκα, δεν υπάρχει καλύτερη εκδίκηση

από το να τον αφήσεις να την κρατήσει» Σάσα Γκιστρί, Γάλλος ηθοποιός

που είπε επίσης ότι «η γυναίκα που το σκάει με τον εραστή της δεν

εγκαταλείπει τον άνδρα της, τον απαλλάσσει από μια άπιστη σύζυγο.»



Ταχύτητα

"Φυσικά και υπάρχει τρόπος να μεταφέρεις χρήματα και ο οποίος να είναι

πιο γρήγορος και από το e-banking. Ονομάζεται γάμος" Ανώνυμος

τραπεζίτης, αποκαλύπτει το υπέρτατο μυστικό που απειλεί τον τομέα

εργασίας του.



Θέμα Τύχης

«Μη το σκέφτεσαι, παντρέψου. Αν σου τύχει μια καλή σύζυγος, θα γίνεις

ευτυχισμένος. Αν σου τύχει μια κακή σύζυγος, θα γίνει φιλόσοφος» Φράση

που αποδίδεται στον Έλληνα φιλόσοφο, Σωκράτη.



Ατυχία

«Ήμουν φοβερά άτυχος και με τις δυο μου γυναίκες. Η πρώτη με

εγκατέλειψε και η δεύτερη όχι» Πάτρικ Μάρεϊ, πρωταγωνιστής στη

δημοφιλή κωμική σειρά «Only Fools and Horses» που παιζόταν στην Αγγλία

μέχρι και το 2003.





Μυστικά

«Έχω να σου πω δυο μυστικά, για να διατηρήσεις το γάμο σου σε άψογη

κατάσταση. Πρώτον, όποτε έχεις κάνει λάθος, ομολόγησέ το. Δεύτερον,

όποτε έχεις δίκιο, βγάλε το σκασμό», ανώνυμος σύζυγος που επιθυμεί να

παραμείνει ανώνυμος ώστε να παραμείνει και σύζυγος. Το σκασμό πάντως

δεν τον έβγαλε.



Συγχώρεση

«Μια καλή σύζυγος συγχωρεί πάντα τον άντρα της, όταν αυτή κάνει λάθος»

Μίλτον Μπερλ, αμερικανός ηθοποιός, παρουσιαστής και stand-up κωμικός.

Του αποδίδεται η εξής ιστορία: Όταν είχε πάει να κάνει αίτηση για μια

δουλειά, απάντησε όλα τα ερωτήματα μέχρι που έφτασε στο τελευταίο:

«Ποιόν να ειδοποιήσουμε σε περίπτωση ατυχήματος;». Απάντησε: «Όλους

όσους μπορείτε να δείτε γύρω σας!»



Γενέθλια

«Ο πιο εύκολος τρόπος για να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου

είναι να τα ξεχάσεις μια φορά» ανώνυμος σύζυγος που από τότε θυμάται

μέχρι και την επέτειο για την πρώτη φορά που πήγαν μαζί σινεμά.



Ευτυχία

«Το μυστικό του ευτυχισμένου γάμου... παραμένει μυστικό» Χένρι

Γιάνγκμαν, αγγλοτραφής Αμερικανός κωμικός, φημισμένος για τις

θανατηφόρες ατάκες του γύρω από το γάμο.



Ευημερία

«Μερικοί άνθρωποι με ρωτάνε συνεχώς για το μυστικό ευημερίας τόσων

ετών του γάμου μου. Κάνουμε χρόνο για εμάς και πάμε για φαγητό δυο

φορές την εβδομάδα. Χαμηλή μουσική, κεριά, όμορφο δείπνο, χορός. Η

σύζυγός μου πάει τις Τρίτες, εγώ πάω τις Παρασκευές» πάλι Χένι

Γιάνγκμαν.



Πριν...

«Ξέρετε τι έκανα πριν παντρευτώ; Ότι γούσταρα!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου