Πέμπτη, 29 Απριλίου 2010

Χειροβομβίδα εναντίον αστυνομικών

Ένας ληστής νεκρός και δύο αστυνομικοί τραυματίες σε ληστεία στη Θεσσαλονίκη

Αιματηρή απόπειρα ληστείας σημειώθηκε στις 10:00 το βράδυ της Πέμπτης στην περιοχή του Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη, με απολογισμό ένα ληστή νεκρό και δύο αστυνομικούς βαριά τραυματισμένους από χειροβομβίδα που εκτόξευσαν οι δράστες.


Σύμφωνα με πληροφορίες, τρεις ένοπλοι εισέβαλαν στο σούπερ μάρκετ, όπου την ώρα εκείνη γινόταν καταμέτρηση των εισπράξεων, και απαίτησαν τα χρήματα.

Περίοικος που αντιλήφθηκε την ληστεία κάλεσε την αστυνομία. Όταν οι αστυνομικοί έφτασαν επί τόπου, κάλεσαν τους ληστές να παραδοθούν, αλλά εκείνοι αντέδρασαν, με αποτέλεσμα να σημειωθεί ανταλλαγή πυροβολισμών.

Κατά τη συμπλοκή, ένας εκ των δραστών πέταξε χειροβομβίδα, από τα θραύσματα της οποίας τραυματίστηκαν σοβαρά ένας εκ των δραστών και δύο αστυνομικοί.

Οι τρεις τραυματίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο, όπου ο ληστής εξέπνευσε.

Οι δύο συνεργοί του κατάφεραν να διαφύγουν και αναζητούνται από την αστυνομία.

Κοντά στον τόπο της ληστείας βρέθηκε ΙΧ με δύο πιστόλια, ένα καλάσνικοφ και δύο χειροβομβίδες.

Newsroom ΔΟΛ

Εισβολή ληστών με… αυτοκίνητο σε τράπεζα στο Μοσχάτο

29.4.2010
Ούτε οι πόρτες ασφαλείας, ούτε και η ομάδα ΔΙΑΣ που περιπολεί συνεχώς στους δρόμους, εμπόδισε δύο ένοπλους να εισβάλουν το πρωί της Πέμπτης με αυτοκίνητο σε τράπεζα στο Μοσχάτο. Στις 08:05 το πρωί υπάλληλοι και πελάτες είδαν έντρομοι έναν κουκουλοφόρο να σπάει με το αυτοκίνητο την τζαμαρία και τον συνεργό του να μπαίνει μέσα πεζός. Οι δύο ληστές αμέσως κατευθύνθηκαν στα ταμεία, όμως τα χρηματοκιβώτια είχαν χρονοκαθυστέρηση και έτσι άρπαξαν όλα κι όλα 600 ευρώ που υπήρχαν στα γκισέ και έφυγαν.

Τρίτη, 27 Απριλίου 2010

Μία ληστεία κάθε σαράντα λεπτά...

Δεκατρεις ληστείες, πολλές από τις οποίες συνοδεύτηκαν από βίαια περιστατικά και τραυματισμούς των θυμάτων, σημειώθηκαν από χθες στις έξι το απόγευμα έως τις τρεις τα ξημερώματα Τρίτης.
 
Πλήθος ληστειών σημειώθηκε από χθες το βράδυ έως σήμερα τα ξημερώματα στην Αττική.

Από τις έξι το απόγευμα, έως λίγο πριν από τις τρεις τα ξημερώματα, διαπράχθηκαν 13 ληστείες και δύο απόπειρες.
Θύματα ήταν ιδιοκτήτες καταστημάτων, πεζοί, οδηγός ταξί, ηλικιωμένοι, γυναίκες, αλλοδαποί, διανομέας φαγητού και οδοντίατρος.

Οι τέσσερις από τις ληστείες σημειώθηκαν τα ξημερώματα σήμερα και οι υπόλοιπες το βράδυ.



Ειδικότερα, δέκα λεπτά μετά τα μεσάνυκτα, δύο άγνωστοι πλησίασαν στον ταθμό του Προαστιακού στο Κορωπί δύο γυναίκες και αφού τις απείλησαν με όπλα ,τους άρπαξαν τις τσάντες τους.
Πέντε λεπτά αργότερα, δύο άγνωστοι οι οποίοι είχαν μπει ως πελάτες ,απείλησαν με πιστόλι στην οδό Κοντοσκαλίου 20 στην Κυψέλη οδηγό ταξί, και του άρπαξαν 300 ευρώ.
Στη 1.20 τα ξημερώματα, πέντε άγνωστοι επιτέθηκαν στη διασταύρωση των οδών Βλαβιανού και Πάτμου σε οδηγό μοτοσικλέτας και αφού τον τραυμάτισαν με μαχαίρι και ξύλο στο κεφάλι και στο θώρακα, του άρπαξαν τσάντα με 7.000 ευρώ. Το θύμα διεκομίσθη στο νοσοκομείο ΚΑΤ.
Λίγο πριν από τις τρεις τα ξημερώματα, δύο άτομα επιτέθηκαν σε υπάλληλο περιπτέρου στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας 66 στα Εξάρχεια και αφού τον κτύπησαν, προσπάθησαν να του αρπάξουν τις εισπράξεις. Ο υπάλληλος αντέδρασε και οι δράστες διέφυγαν. Το θύμα διεκομίσθη για τις πρώτες βοήθειες στο νοσοκομείο ΚΑΤ.
Η πρώτη χθεσινοβραδινή ληστεία σημειώθηκε στις 6.07 ,στη συμβολή των οδών Δοξάτου και Προφήτου Δανιήλ στην Αθήνα, με θύμα ηλικιωμένο.


Δύο άγνωστοι του επιτέθηκαν ξαφνικά και αφού τον τραυμάτισαν σοβαρά στο κεφάλι, του άρπαξαν, όπως κατέθεσε στην αστυνομία, περίπου 30.000 ευρώ. Το θύμα διεκομίσθη στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.
Στις 7.49, τέσσερις υπήκοοι Γεωργίας εισέβαλαν σε κατάστημα με κινητά τηλέφωνα στη συμβολή των οδών Αχαρνών και Μαντώς Μαυρογένους στην Αθήνα και αφού απείλησαν με μαχαίρι τον αλλοδαπό υπάλληλο, του άρπαξαν 250 ευρώ. Οι ληστές καταδιώχθηκαν από τους αστυνομικούς και συνελήφθησαν λίγη ώρα αργότερα.
Τέσσερις άγνωστοι εισέβαλαν στις 9.19 σε κατάστημα με κινητά τηλέφωνα στην οδό Περγάμου 23 στον Άγιο Παντελεήμονα και με την απειλή σιδερολοστών, αποπειράθηκαν να ληστέψουν τον αλλοδαπό ιδιοκτήτη του. Αυτός αντέδρασε και οι δράστες αποχώρησαν.

Την ίδια σχεδόν ώρα, δύο άγνωστοι πλησίασαν ηλικιωμένο ο οποίος βρίσκονταν στην συμβολή των οδών Ηρακλειδών και Φιλοθέης στο Νέο Ηράκλειο, και αφού τον κτύπησαν, του άρπαξαν 3.000 ευρώ. Το θύμα διεκομίσθη για τις πρώτες βοήθειες στο νοσοκομείο «Σωτηρία».


Στις 9.28 δύο άγνωστοι οπλοφόροι εισέβαλαν σε πρακτορείο Προ-Πο, στην οδό Καλυψούς 103 στην Καλλιθέα και αφού απείλησαν με πιστόλι τον υπάλληλο, άρπαξαν από το ταμείο 550 ευρώ.
Στις 9.32 το βράδυ, τρεις αλλοδαποί σταμάτησαν με την απειλή όπλου αλλοδαπό διανομέα φαγητού στην οδό Αλαμάνας στο Μενίδι και του άρπαξαν 200 ευρώ.
Χίλια ευρώ από τα ταμεία του σούπερ μάρκετ «Ο.Κ.», στη συμβολή των οδών Χάσεν και Ηλία Ζερβού στα Πατήσια, άρπαξε άγνωστος οπλοφόρος, ο οποίος εισέβαλε λίγο πριν από τις δέκα το βράδυ.
Δύο άγνωστοι απείλησαν στις 10.08 με πιστόλι ιδιοκτήτη περιπτέρου στο 37,5 χιλιόμετρο της Λεωφόρου Αθηνών ?Σουνίου, στα Καλύβια, και του άρπαξαν 350 ευρώ και κάρτες κινητής τηλεφωνιάς.

Οδοντίατρο ο οποίος διατηρεί ιατρείο στην οδό Στρατηγού Ρόκκα στη Μάνδρα Αττικής λήστεψε στις 10.26 άγνωστος. Ο δράστης τον απείλησε με πιστόλι και του άρπαξε 100 ευρώ και δύο κινητά τηλέφωνα.
Στις 10.35 δύο αλλοδαποί κτύπησαν με μπουκάλι στο κεφάλι ιδιοκτήτρια ψιλικατζίδικου στη συμβολή των οδών Κύπρου και Αλατσατών στο Αιγάλεω και της άρπαξαν 100 ευρώ.
Σπύρος Κουντούρης

Δευτέρα, 26 Απριλίου 2010

Πολυάριθμα γονίδια βρέθηκαν να επηρεάζουν τον εθισμό στο κάπνισμα

Οι άνθρωποι που δυσκολεύονται να το κόψουν ίσως έχουν κληρονομική προδιάθεση


Λονδίνο
Καπνίζετε πολύ και δυσκολεύεστε να το κόψετε; Μπορείτε τώρα να ρίξετε το φταίξιμο στα γονίδιά σας, τουλάχιστον εν μέρει.
Tρεις νέες μελέτες, οι οποίες εξέτασαν τα γονιδιώματα συνολικά 140.000 ανθρώπων, δείχνουν ότι τρία γονίδια κάνουν τους φορείς να καπνίζουν περισσότερο, ενώ αρκετά άλλα φαίνονται να εμπλέκονται στην έναρξη του καπνίσματος και την ευκολία με την οποία μπορεί κάποιος να κόψει το κάπνισμα.
«Το κάπνισμα είναι βλαβερό για την υγεία όλων. Για κάποιους, όμως είναι ακόμα χειρότερο» γράφει ο Κάρι Στέφανσον, επικεφαλής της ισλανδικής εταιρείας DeCODE, η οποία ειδικεύεται στις γενετικές μελέτες και πραγματοποίησε μία από τις νέες μελέτες.
«Ως ένα βαθμό, αυτές οι [γενετικές ποικιλομορφίες] υποδηλώνουν ότι τα άτομα για τα οποία η νικοτίνη είναι πιο εθιστική έχουν την τάση να καπνίζουν περισσότερο».
Οι ποικιλομορφίες αυτές «βρίσκονται όλες κοντά σε γονίδια που κωδικοποιούν τους υποδοχείς και τα ένζυμα μεταβολισμού της νικοτίνης» εξηγεί.
Τις δύο άλλες από τις τρεις μελέτες που δημοσιεύει το περιοδικό Nature Genetics υπογράφουν ερευνητές των Πανεπιστημίων της Οξφόρδης και της Βορείου Καρολίνας.
Στο στόχαστρο μπαίνουν ποικιλομορφίες σε τρία γονίδια των χρωμοσωμάτων 8 και 19, και 15, των οποίων οι φορείς καπνίζουν στατιστικά μισό τσιγάρο επιπλέον την ημέρα. Η επίδραση φαίνεται μικρή, συνοδεύεται όμως με αύξηση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του πνεύμονα κατά 10%.
Είναι πιθανό ότι οι φορείς αυτών των ποικιλομορφιών όχι μόνο έχουν την τάση να καπνίζουν περισσότερο αλλά είναι και πιο ευπαθής στις συνέπειες του καπνού.
Όπως αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι μελέτες ενοχοποιούν επίσης μια ποικιλομορφία στο χρωμόσωμα 11, η οποία φαίνεται να σχετίζεται με την έναρξη του καπνίσματος, καθώς και μια άλλη στο χρωμόσωμα 9 που φαίνεται να σχετίζεται με τη διακοπή του καπνίσματος.
Στο απώτερο μέλλον, τα νέα στοιχεία θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε εργαλεία που επιτρέπουν την αναγνώριση όσων κινδυνεύουν περισσότερο από το κάθισμα, καθώς και στην εξατομίκευση των θεραπευτικών προσεγγίσεων για τη διακοπή του.
Newsroom ΔΟΛ

Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010

Bring Them Back - Ελληνικά www.bringthemback.org

Μαθήματα από το ηφαιστειακό μπλακάουτ


Για να μετακινηθούν άνθρωποι και εμπορεύματα σε μεγάλες αποστάσεις, ο μόνος τρόπος είναι τα αεροπλάνα.


Πόσο εύθραυστη έχει γίνει η σύγχρονη κοινωνία μας! Ενα φυσικό γεγονός, έστω και αν είναι ασυνήθιστο, κατάφερε όχι μόνο να διαταράξει τη ζωή στην Ευρώπη σταματώντας το μεγαλύτερο μέρος της εναέριας κυκλοφορίας, αλλά και να την αποκόψει από τον κόσμο. Βροχή τα ερωτήματα που ανακύπτουν. Τι συμβαίνει στη Γη; Κάναμε ό,τι μπορούσαμε, και αν όχι, ποιος είναι ο λόγος; Ποιοι είναι οι πρακτικοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να επιστρέψουμε στην ομαλότητα;
Υπάρχει όμως κάτι πολύ σημαντικότερο. Τα γεγονότα αυτά πρέπει να μας κάνουν να αναρωτηθούμε για τον τρόπο με τον οποίο έχουμε οργανώσει τη ζωή μας. Η Ευρώπη θα επιστρέψει στην καθημερινότητά της, αλλά η καθημερινότητα αυτή θα είναι μάλλον διαφορετική. Το βασικό και μεγάλο μάθημα των τελευταίων ημερών είναι σαφές: για να μετακινηθούν άνθρωποι σε μεγάλες αποστάσεις, ο μόνος τρόπος είναι τα αεροπλάνα. Οι θαλάσσιες οδοί είναι βέβαια ανοιχτές και τα τεράστια πλοία εξακολουθούν να μεταφέρουν προϊόντα και πρώτες ύλες. Θεωρητικά, είναι δυνατή η μεταφορά ανθρώπων διά ξηράς και θαλάσσης. Η Ευρώπη όμως είναι τελικά πολύ μεγαλύτερη από ό,τι νομίζαμε.
Χωρίς φτηνές και γρήγορες αεροπορικές μεταφορές, δεν μπορεί κάποιος να περάσει ένα Σαββατοκύριακο στη Μαγιόρκα ή να λάβει εύκολα μέρος σε μια πανευρωπαϊκή επιχειρηματική διάσκεψη στη Γερμανία. Ας φανταστούμε τι θα γινόταν αν το σύννεφο της τέφρας σκέπαζε την Ευρώπη τον περασμένο Νοέμβριο, στη διάρκεια της διεθνούς διάσκεψης για το περιβάλλον που πραγματοποιήθηκε στην Κοπεγχάγη. Τα αποτελέσματα της διάσκεψης ήταν βέβαια ούτως ή άλλως πενιχρά, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
Ενας κόσμος χωρίς λειτουργικές αεροπορικές μεταφορές θα ήταν ένας διαφορετικός κόσμος. Οι περιφερειακές περιοχές της Ευρώπης θα υπέφεραν, γιατί θα ήταν αποκομμένες από τον πυρήνα. Δεν θα είχε πρόβλημα μόνο η Εσθονία. Θα είχε πρόβλημα και η Σκωτία. Η σχέση της Ευρώπης με τις Ηνωμένες Πολιτείες θα γινόταν πιο μακρινή. Η Κίνα θα δυσκολευόταν να πουλήσει τα προϊόντα της στις Ηνωμένες Πολιτείες και θα στρεφόταν στην Ασία. Η μεγάλη δύναμη της παγκοσμιοποίησης θα επιζούσε, αλλά το αποτέλεσμα θα ήταν ένας πιο περιφερειακός και λιγότερο «παγκοσμιοποιημένος» κόσμος.
Ενας τέτοιος κόσμος θα ήταν λιγότερο δημοκρατικός, αφού τα ταξίδια θα γίνονταν πάλι προνόμιο των πλουσίων, όπως συνέβαινε πριν από εκατό και περισσότερα χρόνια. Ξεχνάμε συχνά ότι οι αεροπορικές μεταφορές έχουν έναν χαρακτήρα ισότητας, αφού δίνουν τη δυνατότητα σε μάζες ανθρώπων να γνωρίσουν άλλους λαούς και άλλους πολιτισμούς. Οι αερομεταφορές εξισώνουν τον κόσμο προς τα πάνω, όχι προς τα κάτω.
Το μάθημα αυτό είναι σημαντικότερο από τις επιπτώσεις στην οικονομία, που κυριαρχούν δικαιολογημένα αυτόν τον καιρό στην επικαιρότητα. Η εμπειρία από το παρελθόν δείχνει ότι με μια ικανή διοίκηση οι οικονομίες ανορθώνονται. Οι επιχειρηματικές συσκέψεις οργανώνονται ξανά, το ίδιο και οι διακοπές. Η ζημιά βέβαια θα είναι μεγάλη- και θα διαχυθεί στο σύνολο της οικονομίας. Αλλά δεν είναι όλα αρνητικά. Αν αυτό το χάος αναγκάσει την επιχειρηματική κοινότητα να σχεδιάσει πιο ισχυρά συστήματα παραγωγής και διανομής, το αποτέλεσμα θα είναι πιο κοντά στις πραγματικές ανάγκες και επιθυμίες μας. Κάθε ευρωπαϊκή εταιρεία πρέπει να αναθεωρήσει τον τρόπο λειτουργίας της. Χρειάζονται πράγματι τόσο πολλές συσκέψεις; Μήπως πρέπει να χρησιμοποιούνται περισσότερα τοπικά προϊόντα; Είναι πάντα οι αερομεταφορές ο καλύτερος τρόπος διακίνησης των προϊόντων; Θα μπορούσε όλη αυτή η αναστάτωση να έχει οφέλη για το περιβάλλον;
Αν αυτή η εμπειρία μάς έμαθε ότι η Ευρώπη είναι τεράστια και ότι μια τόσο τεράστια περιοχή χρειάζεται καλύτερα συντονισμένες συγκοινωνιακές υποδομές, τότε αυτό είναι μια αρχή. Αλλά πρέπει να είναι μόνο μια αρχή. Το άμεσο πρόβλημα είναι το πώς θα χρησιμοποιηθούν οι υπάρχουσες υποδομές πιο αποτελεσματικά. Υπάρχει, για παράδειγμα, άχρηστη γραφειοκρατία στα ευρωπαϊκά σύνορα; Επειτα πρέπει να γίνει αναγνώριση των σημείων που προκαλούν επιβράδυνση της κυκλοφορίας στα οδικά και στα σιδηροδρομικά δίκτυα, σημεία που με μικρές επενδύσεις μπορούν να επιταχύνουν τη λειτουργία ολόκληρου του συστήματος. Το αεροπορικό δίκτυο θα επανέλθει, αλλά αν δεν χρησιμοποιήσουμε αυτή την εμπειρία για να προχωρήσουμε σε ριζικές βελτιώσεις, η περιπέτεια αυτή θα είναι μια χαμένη ευκαιρία.
Υπάρχει, τέλος, ο ανθρώπινος παράγων. Αμεσα ή έμμεσα, γνωρίζουμε όλοι τις τελευταίες ημέρες έναν κόσμο όπου δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε. Εχουμε, φυσικά, κινητά τηλέφωνα, Ιnternet και Skype. Κάτι που μάθαμε όμως είναι ότι το να μπορείς να επικοινωνείς δεν είναι το ίδιο με το να μπορείς να ταξιδεύεις.

Παρά την τεχνολογία, την εξέλιξη και την αυτοπεποίθησή μας, είμαστε ακόμη άνθρωποι. Οι νέες τεχνολογίες στην επικοινωνία συμπληρώνουν και υποστηρίζουν τις παλαιότερες- δεν τις αντικαθιστούν. Είμαστε τυχεροί που ζούμε σε μια εποχή στην οποία μπορούμε να επικοινωνούμε τόσο απλά, φθηνά, αξιόλογα και εύκολα. Αλλά είμαστε ακόμη πιο τυχεροί που ζούμε σε μια εποχή στην οποία μπορούμε να πετάμε σε όποιο σημείο του κόσμου επιθυμούμε.

Τετάρτη, 14 Απριλίου 2010

Εκατοντάδες νεκροί στην Κίνα από την ισχυρή δόνηση των 6,9 Ρίχτερ

Διασώστες στα συντρίμμια της κινεζικής επαρχίας Κινγκάι
Πεκίνο
Τελευταία ενημέρωση 22:21

Τους 600 πλησιάζουν οι νεκροί και περίπου 10.000 είναι οι τραυματίες από τον ισχυρό σεισμό των 6,9 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, που έπληξε την Τετάρτη τη νοτιοδυτική Κίνα, στο υψίπεδο του Θιβέτ.

Τα σωστικά συνεργεία είχαν κατορθώσει έως το βράδυ της Τετάρτης να ανασύρουν ζωντανούς 900 ανθρώπους από τα συντρίμμια, κυρίως στην επαρχία Κινγκάι.

Όμως παραμένει άγνωστο πόσοι ακόμη παραμένουν εγκλωβισμένοι στα ερείπια και εκφράζονται φόβοι πως ο απολογισμός των νεκρών θα αυξηθεί δραματικά.

Ο τελευταίος επίσημος απολογισμός που μεταδίδουν τα κρατικά μέσα ενημέρωσης στο Πεκίνο κάνει λόγο για 589 νεκρούς και περίπου 10.000 τραυματίες.

Ο σεισμός και οι επακόλουθοι μετασεισμοί προκάλεσαν την κατάρρευση πολλών σπιτιών, ενώ στην περιοχή έσπευσαν και δυνάμεις του στρατού.

Πολλοί κάτοικοι της απομακρυσμένης περιοχή Γιουσού έχουν μείνει άστεγοι, ενώ η θερμοκρασία βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Η κινεζική κυβέρνηση αποδέσμευσε ποσό αντίστοιχο με 29,3 εκατομμύρια δολάρια για επείγουσα οικονομική βοήθεια προς την επαρχία Κινγκάι.

Τα χρήματα αυτά θα χρησιμοποιηθούν για την απομάκρυνση των κατοίκων, την ιατρική περίθαλψη και την πρόληψη των ασθενειών, όπως μετέδωσε το ειδησεογραφικό πρακτορείο Νέα Κίνα.

Σύμφωνα με σεισμολόγους, η δόνηση είχε επίκεντρο περιοχή 240 χλμ. βόρεια-βορειοδυτικά της πόλης Κάμντο στο Θιβέτ και 375 χλμ. νότια-νοτιοανατολικά της πόλης Γκολμούντ στην Κινγκάι, και είχε εστιακό βάθος 10 χλμ.

Το υψίπεδο του Θιβέτ πλήττεται συχνά από σεισμούς, αλλά οι απώλειες είναι συνήθως ελάχιστες λόγω του ότι η περιοχή είναι εξαιρετικά αραιοκατοικημένη.

Εξαίρεση είχε αποτελέσει ο σεισμός 8 βαθμών που έπληξε την επαρχία Σετσουάν τον Μάιο του 2008 -στοιχίζοντας τουλάχιστον 80.000 ανθρώπινες ζωές.

Τα συλλυπητήρια του εξέφρασε προς τα θύματα του σεισμού ο πνευματικός ηγέτης του Θιβέτ Δαλάι Λάμα.

«Προσευχόμαστε για εκείνους που έχασαν τη ζωή τους σε αυτήν την τραγωδία, για τις οικογένειές τους και για όλους εκείνους που έχουν πληγεί. Ελπίζω ότι η οποιαδήποτε μορφή βοήθειας και ανακούφισης μπορεί να φτάσει σε αυτούς και θα δω πώς μπορώ εγώ να συμβάλω στις προσπάθειες αυτές» δήλωσε ο Δαλάι Λάμα.

Αλληλεγγύη από τη διεθνή κοινότητα

Ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο προσέφερε στην Κίνα ευρωπαϊκή βοήθεια μετά τον ισχυρό σεισμό που έπληξε τη χώρα.

«Είμαι βαθιά συγκλονισμένος και λυπημένος από τα νέα που έρχονται σχετικά με το σεισμό που έγινε στην επαρχία Τσινγκάι της Κίνας. Θα ήθελα να εκφράσω την αλληλεγγύη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς τις κινεζικές αρχές και τον λαό και να τους προσφέρω τη βοήθειά μας» δήλωσε.

Η Γερμανίδα καγκελάριος Ανγκελα Μέρκελ από τη μεριά της δήλωσε επίσης «συγκλονισμένη και λυπημένη» μετά το σεισμό.

Η Μέρκελ έστειλε συλλυπητήριο μήνυμα στον κινέζο πρωθυπουργό Γουέν Ζιαμπάο εκφράζοντας την συμπαράστασή της στους σεισμόπληκτους.

Ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ' ζήτησε την «αλληλεγγύη όλων» προς τα θύματα του σεισμού.

«Η σκέψη μου είναι στην Κίνα και στο λαό της που επλήγη από τον ισχυρό σεισμό που προκάλεσε πολλές απώλειες ανθρώπινων ζωών, πολλούς τραυματίες και σημαντικές ζημιές» αναφέρει ο Πάπας.

Newsroom ΔΟΛ

Σάββατο, 3 Απριλίου 2010

Κυκλοφόρησε το νέο φύλλο της εφημερίδας "ΕΡΕΥΝΑΣ" Αργολίδας


 Με πλούσια ύλη ρεπορτάζ, ειδήσεις κυκλοφόρησε το 2ο φύλλο της εφημερίδας  "ΕΡΕΥΝΑΣ" που εκδίδει ο φίλος μας Νίκος Βουλαλάς στην Ερμιόνη. Η εφημερίδα κυκλοφορεί δωρεάν στην Ερμιόνη, Κρανίδι, στις Σπέτσες και στην Ύδρα. Ο κόσμος την έχει αγκαλιάσει και την περιμένει κάθε φορά να διαβάσει τα νέα αλλά και να πληροφορηθεί μέσα από τις διαφημήσεις για τις  επιχειρήσεις της περιοχής.

Στην εφημερίδα γράφει και ένας δικός μας  ο Πάνος Αϊβαλής  για θέματα τουρισμού και αξιοποίησης της πανέμορφης περιοχής της Αργολίδας.
Νίκο πάντα επιτυχίες και καλοτάξιδι... ευχές για Καλό Πάσχα


Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Πέτρος Σ. Αϊβαλής
εκδότης της εφημ. "Λούσιος"
και Διευθυντής της εφημ. "Αρκαδικό Βήμα"
http://www.lousios-news.blogspot.com/